Chiudi annunziu

U giant tecnologicu cinese Xiaomi hà publicatu un sondaghju chì mostra un forte aumentu di u numeru di persone chì compranu apparecchi intelligenti per a casa trà marzu è dicembre di l'annu passatu. In particulare, 51% di i rispondenti hà acquistatu almenu un tali dispositivu durante stu periodu. Senza sorpresa, a pandemia di coronavirus hè "a culpa".

L'indagine in linea, realizata da Xiaomi in cullaburazione cù Wakefield Research, hà implicatu 1000 citadini americani di più di 18 anni è hè stata fatta trà 11-16. Dicembre di l'annu passatu.

Trè da cinque rispondenti dicenu chì, postu chì i so ambienti di divertimentu è di travagliu sò stati uniti in unu, trovanu difficiuli di truvà un altru spaziu in casa per rilassate. Di questi, 63% anu compru un dispositivu di casa intelligente, 79% hà cunfiguratu almenu una stanza in casa, è 82% hà persunalizatu una stanza per travaglià da casa. A persunalizazione di una stanza per u travagliu era particularmente populari trà i ghjovani - 91% di Generation Z è 80% di Millennials.

L'indagine mostra ancu chì i cunsumatori anu compru una media di dui novi dispositi intelligenti da u marzu passatu. Per a generazione Z, era una media di trè dispusitivi. 82% di i rispondenti accunsenu chì una casa cù i dispositi intelligenti porta benefici straordinarii.

Hè ancu da nutà chì u 39% di quelli indagati pensanu à aghjurnà i so dispositi quist'annu, è u 60% continuerà à aduprà a casa per l'attività chì sò generalmente fatta fora.

U più lettu d'oghje

.