Chiudi annunziu

CES hè un locu induve i pruduttori di l'elettronica di cunsumu ponu intruduce ancu prudutti menu tradiziunali è dimustrà cumu a so tecnulugia puderia cambià a nostra vita per u megliu. È hè esattamente ciò chì Samsung hà fattu quandu hà presentatu un robot di casa alimentatu da intelligenza artificiale à l'avvenimentu di questu annu.

U robot, chjamatu Samsung Bot Handy, hè assai più altu ch'è i robot AI precedenti chì Samsung hà dimustratu à u publicu finu à avà. Tuttavia, grazia à questu, pò trattà assai megliu l'uggetti di diverse forme, dimensioni è pesi. In e parolle di Samsung, u robot hè "una estensione di sè stessu in a cucina, u salottu, è in ogni locu in a vostra casa induve puderete bisognu di una manu extra". Samsung Bot Handy duveria, per esempiu, esse capaci di lavà i piatti, lavanderia, ma ancu pour vinu.

U giant tecnulugicu sudcoreanu dichjara chì u robot pò dite a diffarenza trà a cumpusizioni materiale di diversi oggetti è determina a quantità approprita di forza per aduprà quandu afferra è move. Pò ancu stende verticalmente per ghjunghje à i posti più alti. Altrimenti, hà un corpu relativamente slim è hè furnutu cù braccia rotanti cù un gran numaru di articuli.

Samsung ùn hà micca revelatu quandu pensa à mette u robot in vendita o u so prezzu. Ellu hà dettu solu chì hè sempre in sviluppu, cusì duvemu aspittà un pocu per cumincià à aiutà in casa.

U più lettu d'oghje

.