Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu u novu aspiratore roboticu JetBot 2021 AI+ à u CES 90. Hè cumpatibile cù l'applicazione Samsung SmartThings è cusì permette à l'utilizatore per accede à a so camera integrata, chì pò esse usata cum'è una spezia di camera di sicurezza - per guardà a casa è l'animali.

U JetBot 90 AI+ hè dotatu di tecnulugia avanzata, cumpresu un sensoru LiDAR (adupratu ancu da vitture autonome, per esempiu) per cartografia in modu efficiente u percorsu da pulisce, tecnulugia di rilevazione di ostaculi alimentata da intelligenza artificiale è a capacità di sviutata u so propiu containeru di polvera senza. assistenza. Sicondu Samsung, u sensoru 3D di l'aspiratore pò detectà l'uggetti chjuchi nantu à u pianu per evità l'articuli fragili è tuttu ciò chì hè "consideratu periculosu è puderia causà contaminazione secundaria".

L'app SmartThings permette ancu di pianificà i "turni" di pulizia è stabilisce "zoni senza andà" in modu chì u "robovac" evite certe zone mentre passa l'aspiratore. Quessi sò quantunque u i migliori aspiratori robotici funzione abbastanza standard.

JetBot 90 AI+ ùn solu elimina a polvera da a terra, ma ancu da l'aria. Questa funzione, in cunghjunzione cù a capacità sopra citata di sviutata automaticamente u cuntainer di polvera, puderia facilità significativamente a vita di l'allergii.

Samsung pensa à lancià l'aspiratore in u mercatu di i Stati Uniti in a prima mità di questu annu. Ùn hà ancu revelatu quantu costarà, ma aspetta un prezzu premium.

U più lettu d'oghje

.