Chiudi annunziu

À u CES 2021, Samsung hà introduttu un prugramma chjamatu Galaxy Upcycling in casa. Hè una estensione di u prugramma di riciclamentu Galaxy Upcycling, introduttu in 2017, hè statu creatu per allargà a vita di l'equipaggiu anticu Galaxy mudificà li per un usu più (questu hè cumu si sò diventati, per esempiu, dispenser di alimentazione o una macchina di ghjocu). In particulare, u novu prugramma li permetterà di esse riutilizzati cum'è dispositi IoT per mezu di un aghjurnamentu simplice di software.

Samsung hà dettu chì aghjurnà i vechji telefoni Galaxy per ch'elli ponu esse trasfurmati in i dispositi IoT più tardi questu annu. In u video di presentazione, hà dimustratu chì hè pussibule di trasfurmà un smartphone in, per esempiu, un monitoru per u zitellu in questu modu. Stu telefuninu mudificatu cattura è monitorizza u sonu è manda una alerta ogni volta chì sente un zitellu chì pienghje.

U prugramma Galaxy L'upcycling ùn hè ancu statu cumplettamente accessibile à u publicu. Piuttostu, era una piattaforma di prova per illustrà cumu a tecnulugia antica puderia esse adattata à un novu scopu. Samsung hà dimustratu prima u cuncettu nantu à un gruppu di vechji smartphones Galaxy U S5 hà trasfurmatu in una piattaforma minera bitcoin è hà dimustratu cù u so telefunu l'annu passatu Galaxy scanner oculare medicale alimentatu.

A nova aghjurnazione di u prugramma permetterà di ghjunghje à un publicu assai più largu chè prima, postu chì l'utilizatori ùn anu più bisognu di saldatura o altri strumenti per riciclà u vechju dispusitivu, ma solu u software aghjurnatu.

U più lettu d'oghje

.