Chiudi annunziu

U live stream di l'avvenimentu Better Normal for All di Samsung, chì hà apertu a fiera CES di questu annu, chì hè stata tenuta solu in u spaziu virtuale per via di a pandemia di coronavirus, hà stabilitu un novu record di spettatori per u giant tecnologicu. Hà guadagnatu più di 24 milioni di viste in YouTube in e prime 30 ore, chì hè quasi quattru volte u numeru di viste generate finu à a data da a so cunferenza di stampa l'annu passatu è l'annunziu di notizia sussegwenti.

U video di circa mezz'ora hà quasi 33,5 milioni di viste à u mumentu di a scrittura, è questu numeru hè sicuru di cuntinuà à sbulicà cum'è u lanciu di u novu chipset Exynos 2100 di Samsung si avvicina.

In questa situazione, serà assai difficiule per tutti l'altri participanti di a fiera per attirà l'attenzione à elli stessi. L'annunzii di u giant tecnulugicu sudcoreanu u luni includenu tuttu da mudelli novi assai anticipati TV QLED è soluzioni di fitness digitale attraversu novi robots di casa è i frigorifici alimentati da intelligenza artificiale à cabine di piloti digitali d'aspettu futuristicu o novu prugramma di riciclamentu glubale.

L'edizione di quist'annu di a più grande fiera di i cunsumatori è di a tecnulugia di l'informatica in u mondu, chì altrimenti si svolge tradiziunale in Las Vegas, durà finu à u 14 di ghjennaghju. Coincidentamente, u listessu ghjornu (vale à dì ghjovi) Samsung lanciarà novi smartphones di punta Galaxy S21 (S30).

U più lettu d'oghje

.