Chiudi annunziu

A prossima serie di punta di Huawei - u Huawei P50 - deve esse presentata in a prima mità di questu annu. Avà hà penetratu l'etere informace, chì i telefoni di a serie seranu pruposti in varianti cù dui sistemi operativi.

Sicondu un tweet da u famosu leaker Yash Raj Chaudhary, chì hè specializatu in fughe ligati à a marca Huawei, i mudelli Huawei P50 è P50 Pro seranu dispunibili in i mercati mundiali in versioni cù Androidem è HarmonyOS (u sistema propiu di u giant tecnologicu cinese), mentre chì in Cina spediranu cù l'ultime (cunnisciutu quì cum'è Hongmeng OS).

À questu puntu, ùn hè micca chjaru se i clienti puderanu sceglie u SO chì volenu (cum'è si ponu sceglie una cunfigurazione di memoria specifica), o se un certu sistema serà dispunibule in un paese è micca in altri. Ci hè ancu una pussibilità chì i dui sistemi seranu stallati nantu à i telefoni è l'utilizatori puderanu cambià trà elli.

A nova filtrazione dichjara ancu chì u mudellu di basa uttene un chipset Kirin 9000E (una versione più debule di u Kirin 9000 superiore), 6 o 8 GB di RAM è 128 o 256 GB di memoria interna, è u mudellu Pro averà un display OLED. , un chipset Kirin 9000, 8 GB di memoria RAM, 128 o 256 GB di memoria interna è cinque camere posteriori.

A nova serie deve esse lanciata à a fine di a primavera o un pocu dopu. Probabilmente serà dispunibule prima in Cina.

U più lettu d'oghje

.