Chiudi annunziu

L'app di messageria WhatsApp hà annunziatu un cambiamentu à a so pulitica di privacy a settimana passata. Grazie regule formulate di novu pò una sucetà chì appartene à a preoccupazione Facebook sparte dati utilizatori cù altre rete suciale chì appartene à u parapluie di a reta suciale blu. In risposta, a popularità di WhatsApp crolla. I charts di l'applicazioni più telecaricate sò avà annunziendu l'arrivu di un novu rè di servizii di cumunicazione. L'app Signal vene in cima.

Cumu androidTramindui Google Play è App Store di Apple mostranu Signal in cima di a lista di l'applicazioni più scaricate. Signal hè una piattaforma di cumunicazione chì usa a criptografia di missaghju à e duie estremità, vale à dì à u mittente è à u receptore. Inoltre, u software di criptografia di u serviziu hè completamente apertu. E so rivisioni sò dunque curate da u publicu generale di l'esperti. A cuntrariu di altre piattaforme simili, Signal ùn raccoglie micca metadati sensittivi nantu à i so utilizatori. L'aumentu di a so popularità hè dunque una risposta chjara à u cambiamentu di e pulitiche di privacy di u rivale WhatsApp.

Fortunatamente, WhatsApp ùn puderà ancu permette di e cose cum'è, per esempiu, in i Stati Uniti. U cambiamentu di e regule, chì permette à l'applicazione di cullà è sparte dati nantu à a vostra situazione, u numeru di telefunu o a forza di u signale, ùn hè micca applicatu à i paesi di l'Unione Europea. In elli, u regulamentu di privacy GDPR (Regulamentu Generale di Proteczione di Dati) si applica. Cumu vede u cambiamentu? Aduprate WhatsApp, o ùn avete micca sempre fiducia in i so patroni sospetti parechji volte?

U più lettu d'oghje

.