Chiudi annunziu

E speculazioni di l'ultimi ghjorni sò state cunfirmate - Samsung hà prisentatu un localizatore intelligente à l'avvenimentu Unpacked d'oghje. Galaxy SmartTag. Ispiratu da alcuni di i locatori di Tile, u pendente aiuterà l'utilizatori à truvà facilmente l'articuli persi cù una app per smartphone.

Galaxy U SmartTag usa a tecnulugia Bluetooth LE (Low Energy) è hè pensatu per travaglià cù a piattaforma SmartThings Find di Samsung, chì Samsung hà lanciatu l'ottobre scorsu è chì permette à l'utilizatori di localizà i so dispositi. Galaxy attraversu l'app SmartThings. Sicondu Samsung, u colgante pò localizà l'uggetti persi à una distanza di 120 m. Se l'ughjettu "o-tagged" hè vicinu è l'utilizatore ùn pò truvà micca, puderanu toccu un buttone in u smartphone è l'ughjettu "sonarà".

Inoltre, pò ancu esse usatu per cuntrullà i dispositi intelligenti di casa, per esempiu per accende e luci. Grazie à a so dimensione, l'utilizatori ponu cunvene u locu nantu à una billetera, chjavi, sacchettu, valigia o ancu un collar d'animali. Utilizà a criptografia end-to-end per una cumunicazione sicura, è a so bateria durà parechji mesi d'utilizazione, secondu Samsung.

Serà dispunibule in neru è beige è serà vendutu per 799 corone. Ùn hè micca cunnisciutu à questu puntu quandu serà in vendita (sarà a fini di ghjennaghju in i Stati Uniti però, cusì puderia esse di ferraghju quì).

U più lettu d'oghje

.