Chiudi annunziu

Samsung è Google anu annunziatu ieri chì l'antica piattaforma SmartThings di casa intelligente serà integrata in a popular app Google à partesi di a settimana prossima. Android Car. L'integrazione permetterà à l'utilizatori di l'app di cuntrullà i dispositi intelligenti cumpatibili di a piattaforma direttamente da a visualizazione di a so vittura.

Durante a presentazione di ieri, Samsung hà dimustratu brevemente cumu l'integrazione di SmartThings in Android Look di vittura. In l'appiecazione, l'utilizatori vederanu accurtatoghji per cuntrullà rapidamente i dispositi intelligenti di casa chì sò cunnessi à a piattaforma di u giant tecnologicu sudcoreanu. In una maghjina, Samsung hà dimustratu parechje rutine cù l'accessu à i dispositi cum'è u termostatu, aspiratore roboticu è una lavastoviglie intelligente.

L'imaghjina hà ancu mostratu un buttone "Location", ma ùn hè micca sanu chjaru ciò chì hè per questu puntu. Tuttavia, pò esse destinatu à quelli chì anu parechje abitazioni cù parechji dispositi intelligenti di casa. Ùn hè ancu chjaru se a nova integrazione puderà esse cuntrullata per via di l'Assistente Google intelligente.

L'annunziu vene circa un mese dopu chì Google hà annunziatu chì i dispositi Nest anu da travaglià cù a piattaforma di Samsung da ghjennaghju di questu annu. Questu significa chì se pussede un Nest Hub o altri dispositi di sta marca, pudete facilmente cuntrullà cù SmartThings direttamente da Android Car o serie di telefoni Galaxy S21.

U più lettu d'oghje

.