Chiudi annunziu

I pruduttori di smartphones anu fattu ogni sforzu per abbandunà e lunette in l'ultimi anni, è u muvimentu di a camera frontale sottu à u display pare esse u prossimu passu per ghjunghje à quellu scopu. Samsung hà dettu chì hà travagliatu annantu à a tecnulugia di càmera sottu-display per un bellu pezzu, è secondu l'ultime infurmazioni "darreri di scena", pudemu vede in un telefunu flessibile più tardi questu annu. Galaxy Piega à Z 3.

Tuttavia, un video teaser da a divisione di visualizazione di Samsung ieri hà revelatu chì i laptops, micca i telefoni intelligenti, seranu i primi à aduprà a tecnulugia. U video hà revelatu chì, grazia à a camera sottu-display, i laptops di schermu OLED di u giant tecnologicu puderanu avè un rapportu d'aspettu finu à u 93%. A cumpagnia ùn hà micca revelatu quali laptops specifichi riceveranu a tecnulugia prima, ma apparentemente ùn sarà micca assai prima di diventà una realità.

Hè da quì sopra chì in u mumentu ùn sapemu ancu quandu avemu da vede a tecnulugia in i telefoni intelligenti Galaxy. In ogni casu, hè assai prubabile chì serà questu annu (cum'è in u casu di i laptops).

Samsung ùn hè micca l'unicu giant di smartphone chì travaglia diligentemente nantu à a tecnulugia di càmera sub-display, Xiaomi, LG o Realme volenu ancu fà un avanzu mundiale cun ellu. In ogni casu, u primu telefunu cù sta tecnulugia hè digià apparsu nantu à a scena, hè u ZTE Axon 20 5G, chì hà parechji mesi. Tuttavia, a so camera "selfie" ùn hà micca abbagliatu cù a so qualità.

U più lettu d'oghje

.