Chiudi annunziu

E rete soziale ùn volenu micca chì u presidente di i Stati Uniti uscente, Donald Trump, aduprate a so portata per dumandà più sbagli. Dopu chì altre piattaforme cum'è Facebook, Twitter è Instagram anu decisu di bluccà i so cunti, Snapchat hà seguitu. Un portavoce di a cumpagnia hà dettu in intervista cù u CCN, chì hè una decisione "in l'interessu di a sicurità publica". A pruibizione hè basatu annantu à u cumpurtamentu passatu di Trump nantu à a reta suciale, chì hà incitatu l'odiu è sparghje desinformace. Banning u contu Snapchat serà permanente per u presidente.

L'ultima paglia per e cumpagnie hè stata l'instigazione di Trump à l'attaccu à u Capitoliu di i Stati Uniti, chì hè accadutu u 6 di ghjennaghju. Grazie à i so cumenti nantu à Twitter, a protesta standard pianificata di i sustenitori di Trump hè diventata un tentativu di piantà a verificazione di i risultati di l'elezzioni presidenziale di l'annu passatu è a cunferma formale di Joe Biden cum'è successore elettu legittimamente. U cumpurtamentu di Trump, sicondu parechji cummentatori, cuntradisce cumplettamente u cumpurtamentu propiu di un statista decentu in u prucessu demucraticu. In generale, hè stata a culminazione di l'interrogazione coherente di u presidente di i risultati elettorali è a sfiducia chì hà diffusa in i media mainstream.

Mentre chì Trump hà certamente violatu i termini d'usu di e plataforme suciale chì hè avà pruibitu, a pruibizione permanente di queste rete hè vista da alcuni cum'è una restrizione à a libertà di parlà. A cancelliera tedesca Angela Merkel, per esempiu, s'hè espressa in u sensu chì l'eliminazione di i cunti di i stati stati duverebbe solu seguità l'appruvazioni di sta azzione da u guvernu di u paese. Chì pensate di a prohibizione di Trump? Sparte a vostra opinione cun noi in a discussione sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.