Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Dopu à l'assenza di l'HomePod mini da u menù Alza per uni pochi di ghjorni, chì parechji di voi ci anu indicatu in i cumenti sottu à i posti, stu pupulari smart speaker hè tornatu. Allora s'è vo vulete trattà cun ellu, pò esse acquistatu novu attraversu Alza. In ogni casu, hè una quistione di quantu rapidamente u vinditore puderà furnisce à voi, postu chì probabilmente ùn anu micca pussutu cumpiendu l'ordine da a fine di l'annu passatu.

Ci hè una carenza globale di HomePod minis, è ancu s'ellu Alza face tuttu ciò chì hè in u so putere, hè estremamente difficiule per suddisfà l'immensa dumanda di i compratori di mela cechi per i mini HomePod. Per quessa, hè dunque cunsigliatu chì tutti quelli chì sò interessati à stu novu pruduttu l'ordinenu u più prestu pussibule, chì assicurerà una pusizione megliu nantu à a lista d'attesa è l'HomePod mini li ghjunghjerà più prestu. Sè avete aspittà chì a luce "stock" nantu à u parlante apparisce in Alza, probabilmente avete da aspittà un bellu pezzu di più.

HomePod-mini-Ufficiale-5

U prezzu di u parlante nantu à Alza hè stabilitu à 3699 CZK, cù u fattu chì pudete ancu cumprà una garanzia estesa + 3 anni per 633 corone supplementari. In quantu à a consegna di parlante più vicinu, hè prevista per u 28 di ghjennaghju, sia per e varianti biancu è grisgiu spaziale. In ogni casu, hè più prubabile chì solu l'utilizatori chì l'anu pre-ordinatu da prima l'averanu in questu ghjornu.

U più lettu d'oghje

.