Chiudi annunziu

Dopu a presentazione di ghjovi di a gamma di smartphones di Samsung Galaxy U fattu chì u S21 manca un caricatore in u so imballaggio pò avè sorpresu alcuni. I pruduttori anu sviluppatu l'abitudine di cumprendi un adattatore per i telefuni mobili à u principiu di a so esistenza, è ùn avianu micca mutivu di cambià a pratica per decennii. Ma avà apparentemente entremu in una nova era, in quale avemu solu l'accessori necessarii cù i nostri telefoni. Almenu seguita da e parolle di u vicepresidentu esecutivu di Samsung Patrick Chomet.

Si lamenta di l'assenza di adattatori di carica dumandò i clienti stessi. Quandu hà dumandatu perchè Samsung ùn li bundle più cù novi telefoni, hà avutu una risposta pronta. "Avemu capitu chì più è più pruprietarii di i nostri Galaxy di i telefoni utilizanu accessori più vechji è piglianu decisioni di ogni ghjornu cun sustenibilità in mente è migliurà l'abitudini di riciclamentu. Per sustene u nostru Galaxy comunità, eliminemu gradualmente adattatori di carica è cuffie per a nostra ultima linea Galaxy telefoni ", Chomet hà infurmatu à i clienti.

Hà mintuatu ancu a diminuzione graduale di e cabine telefoniche quandu risponde à una altra dumanda. Sicondu a dichjarazione di Chomet, pare chì questu ùn serà micca una pratica isolata per Samsung, ma u principiu di una strategia completamente nova. Nunda più informace ùn anu micca menzionatu di imballaggio di caricatori o cuffie da a bocca di Chomet. Tuttavia, pudemu cuntà nantu à u fattu chì Samsung ùn serà micca ingannatu. Dighjà discutanu contru l'accessori inclusi, per esempiu Apple è Xiaomi. Inoltre, l'Unione Europea stessu vuleria à riduce massivamente a quantità di l'elettronica prodotta inutilmente utilizendu sta mossa.

U più lettu d'oghje

.