Chiudi annunziu

L'erede di Samsung I Jae-yong hè statu cundannatu à 2,5 anni daretu à i bars per corruzione. A Court of Appeal in Corea di u Sudu hà annunziatu u verdict dopu un longu prucessu, in quale l'anzianu presidente di u paese, Park Geun-hye, figurava ancu.

Jae-jong hè statu ancu accusatu da l'accusazione di corruzzione di un assistente strettu di l'ex presidente Park Geun-hye per permette à a divisione Samsung C&T di Samsung (antica chjamata Samsung Corporation) per unisce cù a so affiliata Cheil Industries, dendu u cuntrollu di una chjave Samsung. division Electronics (è rimpiazzà u so babbu in u postu più altu quì).

 

U discendente di u patrone di Samsung di longu tempu, Lee Kun-hee, è unu di l'omi più ricchi di Corea di u Sudu, hè statu in prigiò prima, passatu più di un annu daretu à i bars. Riturnò à u so postu in 2018, ma a Corte Suprema di u paese hà tornatu u casu à a Corte d'Appello di Seoul l'annu passatu. Samsung hà prubabilmente appellu di novu, ma datu chì a Corte Suprema hà digià statu una volta prima, u verdict è a pena di prigiò assuciata seranu prubabilmente finali.

Duranti a fase finale di u prucessu, i prosecutori anu dumandatu una pena di prigiò di 9 anni per I Chae-jong. In una scusa storica l'annu passatu, Jae-yong Yi hà prumessu di esse l'ultimu capu in a linea di sangue Samsung chì principia cù u so missiavu Lee Byung-chul.

Temi:

U più lettu d'oghje

.