Chiudi annunziu

Solu una settimana dopu chì l'aghjurnamentu di l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0 di Samsung hà colpitu u telefunu Galaxy Piega à Z 2, u giant tech hà cuminciatu à liberà lu nantu à u so predecessore - Galaxy Fold. Hè attualmente dispunibule in Francia, Emirati Arabi Uniti (variante LTE) è in u Regnu Unitu (variante 5G).

L'utilizatori di u primu smartphone flessibile di Samsung in questi paesi ponu installà a nova aghjurnazione aprendu u menu Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccu l'opzione Scaricate per installà. L'aghjurnamentu per a versione LTE porta a versione di firmware F900FXXU4DUA1LTE, per a versione 5G F907BXXU4DUA1. Hè assai prubabile chì si espansione gradualmente à altri mercati in i ghjorni à vene.

L'aghjurnamentu porta cun ella caratteristiche Androidin 11, cum'è bolle di chat, sezioni di cunversazione in u pannellu di notificazione, permessi una volta o un widget separatu per a riproduzione di media è e funzioni One UI 3.0, cum'è un disignu di l'interfaccia d'utilizatore riprogettata, applicazioni native perfezionate o widgets migliorati nantu à u screnu di serratura. è sempre in visualizazione, DeX wireless, a capacità di aghjunghje video o e vostre propri imagine à u screnu di a chjama, megliu paràmetri di u teclatu, a capacità di edità parechje cuntatti in una volta, o stabilizazione di càmera mejorata è autofocus.

U più lettu d'oghje

.