Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu nantu à u smartphone Galaxy S20FE liberate a quarta aghjurnazione in una fila, chì deve esse migliurà a stabilità di u so touchscreen. L'aghjurnamentu include u patch di sicurezza di ghjennaghju.

L'aghjurnamentu porta a versione di firmware G81BXXU1BUA5 è hè di circa 263 MB. In più di a stabilità di u touchscreen mejoratu, e note di liberazione menzionanu una stabilità aumentata di u dispositivu è di u rendiment è correzioni di bug senza specificazione. Decine di paesi in tutta l'Europa l'anu attualmente riceve.

Comu pudete ricurdà, pocu dopu a liberazione Galaxy S20 FE, vale à dì, in uttrovi di l'annu passatu, lagnanza nantu à u funziunamentu di u so touchscreen hà cuminciatu à apparisce in diversi fori. In particulare, sicondu parechji utilizatori, a pantalla ùn hà micca sempre registratu currettamente u toccu, chì hà risultatu in a creazione di i cosi-chiamati ghosts, è era ancu suppostu avè prublemi cù u cuntrollu multi-touch. Inoltre, certi anu ancu lagnatu di animazioni di l'interfaccia choppy.

À a fine di uttrovi, Samsung hà publicatu un totale di trè aghjurnamenti chì duveranu risolve questi è altri prublemi, ma questu ùn hè micca accadutu - certi utilizatori anu cuntinuatu à luttà cun elli (forse micca à tale puntu). Allora pudemu solu sperà chì a quarta aghjurnazione "nantu à questu tema" serà l'ultima. Cum'è sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione aprendu u menu Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccu l'opzione Scaricate è installate.

U più lettu d'oghje

.