Chiudi annunziu

Honor hà cunfirmatu chì u so smartphone Honor V40, u primu dopu chì a cumpagnia hè diventata indipendente, uttene una camera principale 50MPx. Sicondu un video teaser publicatu da ellu nantu à a reta suciale chinesa Weibo, duverebbe eccellere à piglià ritratti in cundizioni di poca luce.

U modulu di foto includerà ancu una camera 8MP cù una lente ultra-wide-angle, un sensor 2MP cù focus laser è una camera macro 2MP.

Sicondu l'infurmazioni micca ufficiali è i resi di stampa ufficiali finu à avà, l'Honor V40 presentarà un display OLED curvatu cù una diagonale di 6,72 inch, una risoluzione di FHD + (1236 x 2676 px), supportu per una freccia di rinfrescante di 90 o 120 Hz è un doppia punch, l'attuale chipset di punta di MediaTek Dimensity 1000+, 8 GB di memoria operativa, 128 o 256 GB di memoria interna, un lettore di impronte digitali integratu in u display, una batteria cù una capacità di 4000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 66 W è wireless cù una putenza di 45 o 50 W. In quantu à u software, duverebbe eseguisce Androidu 10 è l'interfaccia d'utilizatore Magic UI 4.0 è supportanu a rete 5G.

U telefunu serà lanciatu oghje, cù e versioni più putenti Honor V40 Pro è Pro+. Ùn hè micca cunnisciutu à questu tempu quantu costarà o s'ellu serà vendutu fora di a Cina.

U più lettu d'oghje

.