Chiudi annunziu

Dopu una forte reazione, Facebook hà decisu di ritardà un cambiamentu di a pulitica di privacy per a so piattaforma di rete suciale populari in u mondu WhatsApp da trè mesi, da ferraghju à maghju. Cume simu prima anu infurmatu uni pochi di ghjorni, U cambiamentu hè chì l'appiecazione avà sparte i dati persunali di l'utilizatori cù altre cumpagnie di u giant suciale.

Quasi subitu dopu chì Facebook hà annunziatu u cambiamentu, ci hè stata una forte reazione contru à questu, è l'utilizatori anu cuminciatu à migrà in fretta à e plataforme cumpetitive cum'è Signale o Telegram.

In una dichjarazione, l'app stessa hà spiegatu, da u so puntu di vista, "errone informace", chì hà cuminciatu à circulà trà e persone dopu à l'annunziu originale. "L'aghjurnamentu di a pulitica include novi opzioni per e persone per cumunicà cù l'imprese è furnisce una trasparenza ancu più grande nantu à cumu raccogliemu è utilizemu dati. Mentre ùn tutti ùn sò micca cumprà in a piattaforma oghje, credemu chì più persone farà cusì in u futuru, è hè impurtante chì a ghjente cunnosce questi servizii. Questa aghjurnazione ùn espande micca a nostra capacità di sparte dati cù Facebook ", disse.

Facebook hà dettu ancu chì faria "assai di più" in e prossime settimane per smachjà u sbagliu informace nantu à cumu a privacy è a sicurità travaglianu in WhatsApp, è l'8 di ferraghju hà dettu chì ùn hà micca bluccà o sguassate i cunti chì ùn anu micca d'accordu à e novi pulitiche. Invece, "andà gradualmente cù e persone per valutà a pulitica à u so ritmu prima chì e novi opportunità di cummerciale diventenu dispunibili u 15 di maghju".

U più lettu d'oghje

.