Chiudi annunziu

Assai utilizatori cù i dispusitivi sistema upirativu Android 11 si lamentanu chì i so controller di ghjocu ùn funzionanu micca bè. Ùn sò micca tutti l'utilizatori chì signalanu prublemi, pare chì i patroni di parechji mudelli di Google Pixel, Samsung anu prublemi Galaxy S20 FE, Samsung Galaxy S20 Ultra è alcuni telefoni da u fabricatore cinese OnePlus. U controller di u ghjocu hà da cunnette cù i telefoni citati nurmale, ma ùn pò micca trasmette l'input à u dispusitivu di destinazione. Un prublema minore per alcuni hè l'incapacità di rimappà i buttoni nantu à u controller à l'azzioni in i ghjoculi.

Questi prublemi ùn affettanu micca solu i ghjoculi offline, l'applicazioni di serviziu di streaming segnalanu ancu prublemi cù ùn ricunnosce micca i controller. Siccomu in a maiò parte di i casi avete bisognu di avè un controller cunnessu per ghjucà ghjochi in streaming cù Google Stadia o xCloud, questu hè qualcosa chì impedisce cumplettamente l'utilizatori di l'utilizanu. In ogni casu, l'errore in u sistema upirativu pare esse eluutu in una certa manera da u driver ufficiale di u serviziu Google Stadia sopra citatu.

Google ùn hà micca cuminciatu à risolve u prublema in ogni modu. Nant'à Internet, pudete truvà cunsiglii pruvisorii micca ufficiali chì prumettenu chì dopu l'utilizanu, i cunduttori cumincianu à sente bè. Soluzioni d'utilizatori generalmente implicanu l'annullamentu di alcune funzioni di l'app disattivendu l'opzioni di accessibilità direttamente in i ghjochi. Spergu chì Google risolverà u prublema in una di e prossime aghjurnamenti. Avete avutu prublemi simili? Condividi a vostra sperienza cun noi in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.