Chiudi annunziu

Dopu chì Samsung hà liberatu l'aghjurnamentu s Androidem 11 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.0 custruita annantu à a maiò parte di i so flagships anu cuminciatu à riceve l'aghjurnamentu ss. Androidem 11 pasticchi Galaxy Tabulazione S7 è Tab S7+. Tuttavia, sorprendentemente include One UI 3.0 invece di a superstruttura One UI 3.1. I tablette emblematiche di quattru mesi di u giant tecnologicu sò dunque i primi dispositi chì ricevenu l'ultima versione di One UI per mezu di l'aghjurnamentu.

Galaxy Tab S7 LTE, Galaxy Tab S7 LTE è Galaxy Tab S7 + 5G sò avà ottene un aghjurnamentu cù Androidem 11/ One UI 3.1 in Corea di u Sud. A nova aghjurnazione di u software vene cù trè versioni di firmware T875NKOU1BUA8, T975NKOU1BUA8 è T976NKOU1BUA8 è hè più di 2,4GB in dimensione.

L'aghjurnamentu porta parechje caratteristiche Androidu 11, cum'è bolle di chat, permessi una volta, un widget separatu per a riproduzione di media, una sezione di cunversazione in u pannellu di notificazione, è porta ancu funzioni One UI 3.1 cum'è app native mejorate, persunalizazione UI, più widgets nantu à u serratura schermu, una memoria d'allocazione megliu, a funzione Private Share per più cuntrollu di quale pò vede i video, e foto, i documenti è altri fugliali di un utilizatore, o a capacità di sguassà e dati di locu GPS da e foto prima di sparte.

Hè prubabile chì Samsung aghjurnà u s Androidem 11/One 3.1 libera per a serie Galaxy Tab S7 in altri mercati è altri smartphones Galaxy è tablette in u mondu in i prossimi mesi.

U più lettu d'oghje

.