Chiudi annunziu

Terzu Samsung Galaxy Sicondu l'ultime filtrazioni, u Fold duveria offre un lettore di impronte digitali incrustatu sottu a visualizazione di u dispusitivu. Hè vinutu cù l'infurmazioni nant'à Twitter hà nutatu u leaker WonderingLeaks. Ancu s'ellu indica vagamente chì vedemu u lettore in un telefuninu plegable micca specificatu da un fabricatore coreanu, avemu scumessa chì serà una altra nova funzione di u mudellu premium. Se l'avemu veramente vistu in u terzu Fold, serà u primu casu di un dispositivu plegable chì offre un lettore di impronte digitali sottu a visualizazione.

Sembra chì Samsung vole à scumessa grande nantu à u sviluppu di i so telefuni plegabili. Dopu à u scontu annu annu di i mudelli di a so serie flagship Galaxy Cù u S21 è a futura cancellazione di a serie Note, i so diversi tipi di smartphones plegabili diventeranu prubabilmente i novi dispositi premium. Una seria tipica Galaxy U Z Fold hà migliuratu drasticamente trà a prima è a seconda generazione, cusì pudemu aspittà un cambiamentu simili ancu in u so terzu mudellu. Sicondu i fugliali, si suppone chì offre a camera longa aspettata sottu a visualizazione cum'è u primu telefunu di Samsung.

Di sicuru, ùn sapemu ancu nunda di ufficiale nantu à u Fold 3, Samsung mantene avà a serie di novu introduttu in u focu. Galaxy S21. U novu telefuninu plegable duveria ghjunghje à i mercati à a mità di l'annu. In più di e funzioni digià citate sottu a so visualizazione, ci hè ancu speculazione cumpatibilità cù u stylus S Pen ao custruzzione di u corpu di u dispusitivu più sottile è più ligeru.

U più lettu d'oghje

.