Chiudi annunziu

Samsung hà cuminciatu à offre un pezzu interessante di accessori per i so novi cuffie senza fili Galaxy Galaxy Buds pro. Hè un casu protettivu "non-chargeable" chì "capturerà" à quelli nostalgichi di i ghjorni chì i telefoni eranu chjuchi, plegabili è avianu buttoni.

U novu casu hè più reminiscente di i leggendari telefoni clamshell di Samsung Anycall T100 è Anycall E700 da u principiu di stu millenniu. Sè vo site nantu à a stessa nota, sfurtunatamenti avemu una mala nutizia per voi. U casu hè dispunibule solu in Corea di u Sudu cum'è un rigalu per quelli chì Galaxy Cumpraranu Buds Pro à a fine di u mese (in u paese ponu ancu esse acquistatu separatamente, per circa 650 CZK).

Samsung accetta attualmente pre-ordini per l'auriculare. Sarà in vendita in i primi mercati u 29 di ghjennaghju (cum'è i telefoni di a so nova serie flagship). Galaxy S21) è ghjunghjerà in altri mercati una settimana dopu.

L'auriculare chì hà acquistatu prima di a settimana prima aghjurnazione, frà altre cose offre annullamentu di u rumore attivu (ANC), cuntrollu di u toccu, sonu 360 °, woofer 11 mm per bassu pienu, durata di a bateria cù ANC attivatu è assistente vocale Bixby 4,5 ore (cù casu di carica finu à 16 ore), compatibilità app SmartThings è Tecnulugia di carica rapida Qi o resistenza à a pioggia, u sudore è l'immersione in acqua.

U più lettu d'oghje

.