Chiudi annunziu

Ancu se Samsung hà abbandunatu i piani di creà i so propri core di processore mobile, ùn hà micca abbandunà l'idea di diventà u più grande fabricatore di chip di u mondu per u 2030 è ùn hà micca riduciutu a spesa di ricerca è sviluppu. In cuntrastu, u giant tecnulugicu hà spesu abbastanza in a ricerca è u sviluppu di i semiconduttori l'annu passatu per assicurà u sicondu postu, secondu novi rapporti da Corea di u Sud. U primu postu hè statu tenutu da u giant di processore Intel per un bellu pezzu.

Sicondu u situ web di The Korea Herald, Samsung hà spesu 5,6 miliardi di dollari (circa 120,7 miliardi di corone) in ricerca è sviluppu di chips logici è tecnulugii cunnessi. À l'annu, a so spesa in questu campu hà aumentatu da 19%, cù una grande parte di e risorse andendu à u sviluppu di novi prucessi di produzzione (cumpresu u prucessu 5nm).

Samsung hè statu superatu solu da Intel, chì hà spesu 12,9 miliardi di dollari (circa 278 miliardi di corone) in ricerca è sviluppu di chips, chì era 2019% menu cà in 4. Ancu cusì, a so spesa rapprisenta quasi un quintu di tutte e spese in l'industria.

Mentre Intel hà spesu menu annu annu, a maiò parte di l'altri pruduttori di semiconductor anu aumentatu a spesa di R&D. Sicondu u situ, i primi dieci attori in u campu anu aumentatu a so spesa di "ricerca è sviluppu" da 11% annu annu. In altri palori, Samsung ùn hè micca l'unicu giant semiconductor chì hà versatu più soldi in chipmaking l'annu passatu, è a cumpetizione in questu campu pare esse.ioshè palpitante.

L'analisti citati da u situ web aspettanu chì a spesa tutale nantu à a ricerca è u sviluppu in relazione à i chip ghjunghje à circa $ 71,4 miliardi quist'annu (circa 1,5 trilioni di corone), chì seria circa 5% più di l'annu passatu.

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.