Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: TCL CSOT hà annunziatu u lanciu di dui prudutti rivoluzionarii à CES 2021. Sò un display rollable OLED stampatu 17-inch è un display rollable AMOLED 6,7-inch. TCL CSOT hè una filiale di TCL Technology è hà u scopu di purtà l'innuvazione in u campu di i display semiconduttori.

U display OLED rollable stampatu flessibile di 17 pollici hè solu 0,18 mm di spessore è hè un esempiu unicu di tecnulugia per grandi display flessibili. Completamente rollable, cum'è una tela, u display portatile si adatta literalmente in ogni locu.

Schermo Rollable AMOLED

A visualizazione usa a tecnulugia di stampa inkjet high-end di TCL CSOT è offre una gamma di culori di 100% cù una qualità di l'imaghjini significativamente migliorata. A visualizazione truverà un largu usu in i TV flessibili, i monitori curvi è plegabili è i display di publicità trasparenti.

Questi dispositi OLED RGB sò fabbricati cun alta precisione cù a tecnulugia di stampa di jet d'inchiostro è senza l'usu di una maschera di metallo. U risultatu hè un prezzu chì hè 20% più bassu di i displays pruduciuti cù a tecnulugia tradiziunale. Sta nova tecnulugia hè più adattata per i display di grande furmatu è per a produzzione di massa.

U display AMOLED portatile rollable 6,7-inch redefine u formatu standard di smartphone. Cù u display AMOLED rollable, u telefunu pò esse ingrandatu da 6,7 inch à 7,8 inch cù solu u toccu di un dito, trasfurmendu in una tableta è purtendu una nova sperienza d'utilizatore grazie à una interfaccia d'utilizatore faciule è adattabile. U smartphone pò dunque esse più fino di 10 mm, significativamente più sottile di un smartphone plegable.

Grazie à a suluzione mejorata di a visualizazione flessibile, u raghju di avvolgimentu hè solu 3 mm è hè cumplementatu da un mecanismu retractable speciale. Cù un semplice toccu di un buttone, a visualizazione urigginaria rotolata è oculta pò esse allargata è allargata. L'area di visualizazione tutale cresce cusì. A resistenza di u mecanismu di ejection hè finu à 100 000 ripetizioni. L'interfaccia di u software pò esse stallata per u funziunamentu di una sola manu o per multitasking.

Un rapportu publicatu da DSCC (Display Supply Chain Consultants) hà evidenziatu l'enorme putenziale in u mercatu di i pannelli di visualizazione. In u Rapportu di Sviluppu di u Mercatu OLED, DSCC prevede chì u mercatu AMOLED cresce da $ 2019 milioni à $ 2024 miliardi da 951 à 2,69 à una tarifa annuale composta di 23%. In un altru missaghju2, nantu à tecnulugii è forniture di visualizazione plegabile è rollable, DSCC prevede una crescita di 2020% CAGR da 2025 à 80, cù vendite chì righjunghjenu $ 105 miliardi.

TCL CSOT si cuncentra nantu à e tecnulugia mini-LED, micro-LED è OLED / QLED. A cartera di prudutti include pannelli di visualizazione grande, chjuca è mediana è moduli touch, lavagne interattive, pareti video, schermi per l'industria automobilistica è monitor di ghjoculi. A causa di questu, crea benefici significativi in ​​u mercatu globale di pannelli di visualizazione. In undici anni, TCL CSOT hè diventatu unu di i principali attori in u sviluppu di tecnulugia di visualizazione di semiconductor.

In u futuru, TCL CSOT participà significativamente à e novi applicazioni per e tecnulugia di visualizazione. A cumpagnia rinfurzà a so cuuperazione in tutta a catena di produzzione cummerciale è di vendita in questa industria, è si concentrerà nantu à i micro-sistemi per i pannelli di visualizazione, nantu à novi materiali è cumpunenti chjave. TCL CSOT diventerà parte di l'ecosistema emergente di l'industria di a visualizazione di i semiconduttori.

U più lettu d'oghje

.