Chiudi annunziu

U novu smartphone di Samsung per a classe media Galaxy L'A52 5G hè un pocu più vicinu à u lanciu. Hà ricevutu certificazioni Bluetooth è Wi-Fi. L'ultime hà revelatu chì u telefunu corre direttamente da a scatula Androidin u 11

A certificazione Bluetooth hà revelatu novu chì Galaxy L'A52 5G includerà Wi-Fi 5 dual-band è u standard Bluetooth 5.0 cù supportu LE (Low Energy).

Dui settimane fà, a certificazione 3C di a Cina hà revelatu chì a versione 4G di u telefunu serà alimentata da un chipset Snapdragon 720G, mentre chì a variante 5G avarà un Snapdragon 750G più putente, è chì sustene a carica rapida 15W.

Finu a ora, i rapporti non ufficiali è i renditi filtrati indicanu chì u smartphone avarà un display Super AMOLED Infinity-O cù una diagonale di 6,5 pollici, una camera quadru cù una risoluzione di 64, 12, 5 è 5 MPx (a seconda duverebbe avè un ultra. -lente grandangolare, u terzu duveria serve cum'è sensore di prufundità è u quartu cum'è una camera macro), un lettore di impronte digitali integratu in u display, un jack 3,5 mm, dimensioni 159,9 x 75,1 x 8,4 mm è un back made di "glast". (plastica assai lucida chì s'assumiglia à u vetru).

Samsung hè prubabile di presentà in e prossime settimane. Inseme cun ellu, puderia presentà un altru rappresentante di a serie populari Galaxy A - Galaxy A72.

U più lettu d'oghje

.