Chiudi annunziu

Una nova analisi di codice fonte di l'app Google News in a versione 7.2.203 hà revelatu una stringa di testu chì suggerisce chì Google per u so predeterminatu. androidU cliente SMS di ové prepara un certu cambiamentu. È s'ellu diventa una realità, l'utilizatori di l'app nantu à certi dispositi anu da circà l'alternative.

A stringa di testu dichjara chjaramente chì l'app Google Messages cesserà di travaglià in "dispositivi micca certificati" à partesi da u 31 di marzu. Per questi dispusitivi, Google significa quelli chì funzionanu Androidu, ma ùn hà passatu u so prucessu di certificazione ufficiale per GMS (Google Mobile Services; Google services). Sti dispusitivi sò cummercializati senza l'applicazioni Google ubligatorie, ma i so venditori sò generalmente capaci di cunsiglià i clienti nantu à cumu sideload queste applicazioni è strutture di serviziu.

Google hà fattu un stop à queste pratiche, ma l'app Google News ùn hè micca stata affettata da e cunsequenze di sti azzioni. Tuttavia, questu cambierà prestu. Sì ùn avete micca certificatu androidov, l'applicazione cesserà di travaglià per voi in dui mesi. U cambiamentu hè probabilmente ligatu à u fattu chì Google hà iniziatu à liberà a funziunalità di criptografia end-to-end per l'applicazione (più precisamente, per u serviziu. RCS, chì pò esse attivatu in questu). Apparentemente, Google ùn pò micca guarantiscia chì i dispositi micca certificati ùn sò micca in risicu è chì a cunversazione sussegwenti di l'utilizatori di sti dispusitivi ùn hè micca in risicu in ogni modu.

U più lettu d'oghje

.