Chiudi annunziu

Cum'è sapete, Samsung hè un fabricatore di semiconduttori di punta grazia à a so dominanza in u mercatu di chip di memoria. Recentemente hà investitu assai in chips logici avanzati per cumpete megliu cù u gigante di semiconductor TSMC. Avà a nutizia hè sparata in l'aria, secondu a quale Samsung pensa à custruisce a so fabbrica più avanzata per a produzzione di chips logici in i Stati Uniti, in particulare in u statu di Texas, per più di 10 miliardi di dollari (circa 215 miliardi di corone).

Sicondu Bloomberg, citatu da u situ web SamMobile, Samsung spera chì l'investimentu di 10 miliardi l'aiuterà à ottene più clienti in i Stati Uniti, cum'è Google, Amazon o Microsoft, è cumpete più efficacemente cù TSMC. Si dice chì Samsung hà prughjettatu di custruisce una fabbrica in a capitale di Texas di Austin, cù a custruzzione per inizià questu annu è l'equipaggiu maiò per esse installatu l'annu dopu. A produzzione attuale di chips (in particulare basatu annantu à u prucessu 3nm) duveria principià in 2023.

Tuttavia, Samsung ùn hè micca l'unica cumpagnia cù questa idea. Coincidentamente, u giant taiwanese TSMC hà digià custruitu una fabbrica di chip in i Stati Uniti, micca in Texas, ma in Arizona. È u so investimentu hè ancu più altu - 12 billion dollars (circa 257,6 billion crowns). Tuttavia, deve esse messu in opera solu in 2024, vale à dì un annu dopu à Samsung.

U giant tecnulugicu sudcoreanu hà digià una fabbrica in Austin, ma hè solu capace di pruduce chips cù prucessi più antichi. Hè bisognu di una nova pianta per i linii cù a tecnulugia EUV (litografia ultravioletta estrema). Attualmente, Samsung hà duie tali linee - una in a so fabbrica di chip principale in a cità sudcoreana di Hwasong, è una altra in custruzzione in Pyongyang.

Samsung ùn hà micca sicretu u fattu chì vole esse u più grande attore in u campu di a produzzione di chip, ma aspetta di detronà TSMC. À a fine di l'annu passatu, hà annunziatu ch'ellu intende investisce 116 miliardi di dollari (circa 2,5 trilioni di corone) in a so attività cù a produzzione di chips "next-gen" in i prossimi deci anni.

U più lettu d'oghje

.