Chiudi annunziu

Cerchemu novi editori per e nostre riviste cù u gustu di scrive nantu à e tecnulugia muderne. Sè site interessatu in qualsiasi di i seguenti temi è ùn site micca straneru à scrive, idealmente avete digià scrittu un articulu, allora speremu chì sarete interessatu à l'offerta seguente. Qualunque di l'offerte quì sottu sceglite, mandateci sempre un articulu di mostra, basi informace circa tè è informace circa a rivista chì vulete scrive à l'indirizzu email info@textfactory.cz

Editore Apple rivista

Ti interessa Apple è i so prudutti? Segui cun entusiasmu tuttu ciò chì succede intornu à u vostru iPhone, iPad, Mac o Apple Watch? Pudete scrive imaginatively, avete qualchì sperienza è vulete copre diversi avvenimenti da u mondu di Apple, scrive struzzioni, recensioni è e vostre opinioni nantu à l'avvenimenti chì circundanu a cumpagnia di Apple?

Sì avete rispostu sì, iè è sì à e dumande, allora ci cercemu per unisce à a nostra squadra. Offriamu a pusizione di un editore esternu chì deve esse capace di scrive almenu 20 articuli per mese, idealmente unu ogni ghjornu di a settimana. Da un novu cullega, avemu bisognu di affidabilità, diligenza, almenu una cunniscenza media di a lingua inglese è a capacità di sprime e so idee chjaramente è in ceco in forma scritta. L'esperienza in reportistica o ghjurnalismu hè un vantaghju, ma micca un requisitu. A ricumpensa finanziaria dipende direttamente da u numeru, u scopu è u focu tematicu di l'articuli individuali è serà valutata individualmente à a satisfaczione di e duie parti.

Editore di a rivista Samsung

Cum'è parte di a nostra rivista Samsung, circhemu un editore chì saria interessatu à scrive nantu à e nutizie relative à sta cumpagnia. Offriamu a pusizione di un editore esternu chì deve esse capace di scrive almenu 20 articuli per mese, idealmente unu ogni ghjornu di a settimana. Da un novu cullega, avemu bisognu di affidabilità, diligenza, almenu una cunniscenza media di a lingua inglese è a capacità di sprime e so idee chjaramente è in ceco in forma scritta. L'esperienza in reportistica o ghjurnalismu hè un vantaghju, ma micca un requisitu. A ricumpensa finanziaria dipende direttamente da u numeru, u scopu è u focu tematicu di l'articuli individuali è serà valutata individualmente à a satisfaczione di e duie parti.

U più lettu d'oghje

.