Chiudi annunziu

Ricertamenti, LG hà rializatu i tituli micca solu in i media tecnulugichi in cunnessione cù u presunte pianu di abbandunà u mercatu di smartphone. Avà sti speculazioni sò stati rinfurzati da a nutizia chì l'anzianu giant smartphone hè in discussioni per vende a so divisione mobile à u conglomeratu vietnamita Vingroup.

U portfolio di Vingroup copre una varietà di industrii, cumprese l'ospitalità, u turismu, l'immubiliare, a custruzzione, l'affari di l'automobile, a distribuzione, è l'ultimu ma micca menu, i telefoni intelligenti. À a fine di l'annu passatu, a so capitalizazione di u mercatu era di 16,5 miliardi di dollari (circa 354 miliardi di corone). Dighjà pruduce smartphones per LG sottu un cuntrattu ODM (produzione di design originale).

LG hà sperimentatu tempi duru in u campu di l'affari mobili per un bellu pezzu. Dapoi u 2015, hà registratu una perdita di 5 trilioni di vinti (circa 96,6 miliardi di corone), mentre chì l'altri divisioni di a cumpagnia anu mostratu almenu risultati finanziarii solidi.

Sicondu u situ web BusinessKorea, chì hà fattu a nutizia, LG hè interessatu à vende a so divisione di smartphone à u giant vietnamita "pezzu per pezzu", postu chì seria assai difficiuli di vende in a so sanu.

Chì LG pensa à fà cambiamenti maiò à a so attività mobile hè stata suggerita da u so memo internu di pochi ghjorni fà, chì menzionava "vendite, ritirati è riduzzione di a divisione di smartphone".

L'ultimu sviluppu ùn hè micca bonu per u telefuninu potenzialmente rivoluzionariu cù un display rollable Lg rollable, chì hà debuttatu (in a forma di un breve video di promozione) à u CES 2021 di pocu tempu cunclusu è chì, secondu "l'infurmazioni daretu à e scene", duverebbe ghjunghje in qualchì tempu di marzu.

U più lettu d'oghje

.