Chiudi annunziu

Samsung hà annunziatu pochi ghjorni fà chì i so prossimi chipsets flagship Exynos presentanu chips grafichi AMD. Questi chipsets sò stati previsti per ghjunghje in u primu trimestre di l'annu prossimu cù i telefoni in linea Galaxy S22. In ogni casu, secondu u famosu universu Ice leaker, avemu da vede u novu Exynos cù GPU da u giant processatore assai prima.

L'universu di ghiaccio dice chì Samsung lanciarà a prossima generazione di chipsets Exynos cù chips grafichi integrati da AMD digià in u secondu o terzu trimestre di questu annu. In teoria, puderanu debutà in un smartphone flexible Galaxy Da Fold 3. Tuttavia, u leaker hà aghjustatu in un soffiu chì u calendariu per u lanciu di u prossimu Exynos puderia ancu cambià in u futuru.

I chipsets di u giant tecnologicu sudcoreanu sò stati largamente criticati in u passatu per una cattiva gestione di l'energia è u surriscaldamentu. Da tandu, a cumpagnia hà dissolutu a so squadra per sviluppà i so propri core di processore è "aduttatu" i core Cortex-X1 è Cortex-A78 di ARM. Per migliurà a prestazione grafica di u futuru Exynos, Samsung utilizerà chips grafichi mobili AMD Radeon putenti.

U novu chip flagship di Samsung hè statu introduttu recentemente Exynos 2100 in termini di prestazione, pare esse simili à u chipset Snapdragon 888 di Qualcomm, almenu in quantu à u processatore, l'AI è l'elaborazione di l'imaghjini. Tuttavia, a prestazione di a so GPU (in particulare, usa Mali-G78 MP14) hè "solu" in un locu trà Snapdragon 865+ è Snapdragon 888.

U più lettu d'oghje

.