Chiudi annunziu

Hè penetratu l'etere informace, chì Google in a prossima versione Androidu - cusì Androidu 12 - torna una funzione utile chì duveria esse presente in a versione attuale. Si dice chì i sviluppatori di u giant tecnologicu americanu chjamanu Columbus.

Sottu à sta designazione hè a capacità di realizà diverse azzioni toccu duie volte in u spinu di u telefunu - simile à quandu un toccu doppiu sveglia a visualizazione. Per automaticamente, un doppiu toccu in u spinu duverebbe invucà l'Assistente intelligente di Google, ma si deve esse pussibule di assignà quasi ogni altra azione, cum'è accende l'alarma, lanciare a camera, piantà a riproduzione di video o muting. u sonu quandu risponde à una chjama.

V Androidcù 12, si dice chì serà pussibule di toccu duie volte solu alcune azzioni, cum'è l'attivazione digià citata di l'assistente vocale, scrive l'imaghjini, mette in pausa è riavvia un video o apre notifiche o menu di l'applicazioni in fondo.

Per prevene tocchi accidintali o altre azzioni chì puderanu esse interpretati cum'è un toccu doppiu, l'utilizatore hà bisognu di registrà stu "gestu" prima. A funzione serà ancu pussibule in i paràmetri Androidspegne completamente.

Android 12 duveria ancu purtà un trasferimentu più faciule di password Wi-Fi, un modu di hibernazione per l'applicazioni (per salvà a memoria) o un modu di multitasking split-screen riprogettatu (in questu modu serà pussibule di visualizà dui - è à volte più - app in una volta è aduprate simultaneamente, chì serà utile soprattuttu per l'utilizatori cù grandi schermi). A prima vista di sviluppatore di a nova versione duveria ghjunghje in ferraghju, cù una versione sharp chì prubabilmente esse presentata à a cunferenza annuale di sviluppatori di Google Google I / O in u sicondu trimestre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.