Chiudi annunziu

Meno di un annu fà, Huawei hè diventatu u più grande fabricatore di smartphone in u mondu. Tuttavia, a so crescita hè stata arrestata da e sanzioni di i Stati Uniti l'annu prima. Anu pocu à pocu cuminciaru à mette pressione nantu à u giant tecnulugicu cinese in tale manera chì era furzatu u Novembre scorsu per vende a so divisione Honor. Avà, a nutizia hà ghjuntu in onda chì a cumpagnia hè in discussioni per vende a so serie emblematica Huawei P è Mate à un gruppu di imprese finanziate da u guvernu in Shanghai.

Sicondu Reuters, chì hà fattu a nutizia, i negoziati sò in corso per parechji mesi, ma ùn hè ancu stata ghjunta à una decisione finale. Si dice chì Huawei tene sempre a speranza di pudè rimpiazzà i fornitori di cumpunenti stranieri cù quelli domestici, chì li permettenu di cuntinuà à fà i telefoni.

I partiti interessate sò supposti chì sò imprese d'investimentu finanziate da u guvernu di Shanghai, chì puderanu formà un cunsorziu cù i vinditori di u colossu tecnologicu per piglià a serie principale. Questu seria un mudellu di vendita simili à Honor.

A serie Huawei P è Mate occupanu un locu chjave in a gamma Huawei. Trà u terzu quartu di u 2019 è u listessu quartu di l'annu passatu, i mudelli di sti linii li guadagnau 39,7 miliardi di dollari (più di 852 miliardi di corone). In u terzu quartu di l'annu passatu solu, rapprisentanu quasi 40% di tutte e vendite di u giant smartphone.

U prublema principali di Huawei in u mumentu hè una carenza di cumpunenti - in settembre di l'annu passatu, e sanzioni strette di u Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti anu tagliatu da u so principale fornitore di chip, TSMC. Huawei ùn crede micca chì l'amministrazione di Biden rialzerà e sanzioni contr'à ellu, cusì a situazione restarà invariata se decide di cuntinuà à avè l'offerta di e linee sopra citate.

Sicondu l'insiders, Huawei sperava di pudè trasfurmà a produzzione di i so chipsets Kirin à u più grande produttore di chip di a Cina SMIC. L'ultimu hè digià pruduciutu in massa u chipset Kirin 14A per ellu utilizendu u prucessu 710nm. U prossimu passu duvia esse un prucessu chjamatu N + 1, chì si dice chì hè paragunabile à chips 7nm (ma micca paragunabile à u prucessu 7nm di TSMC, secondu certi rapporti). In ogni casu, l'anzianu guvernu di i Stati Uniti hà inseritu SMIC in a lista negra à a fine di l'annu passatu, è u giant semiconductor hè avà affruntatu difficultà di pruduzzione.

Un portavoce di Huawei hà negatu chì a cumpagnia hà intenzione di vende a so serie emblematica.

U più lettu d'oghje

.