Chiudi annunziu

Una applicazione populari per creà è sparte video brevi TikTok face una preoccupazione crescente nantu à cumu si avvicina à l'utilizatori più ghjovani. Avà u ghjurnale britannicu The Guardian, citatu da Endgadget, hà dettu chì l'autorità italiana di prutezzione di dati hà bluccatu l'app da l'utilizatori chì l'età ùn pò micca esse verificata in cunnessione cù a morte di una zitella di 10 anni chì presuntamente hà participatu à u Blackout. Sfida. L'ufficiali anu dettu chì era troppu faciule per i zitelli sottu à 13 anni (l'età minima ufficiale per aduprà TikTok) per accede à l'app utilizendu una data di nascita falsa, una mossa criticata prima da l'autorità in altri paesi.

A DPA (Autorità per a Proteczione di Dati) hà ancu accusatu TikTok di violazione di una lege italiana chì richiede l'accunsentu di i genitori quandu i zitelli sottu à 14 anni accede à a reta suciale è s'opponenu à a so pulitica di privacy. L'app ùn spiega micca chjaramente quantu tempu conserva i dati di l'utilizatori, cumu l'anonimizza è cumu si trasferisce fora di i paesi di l'UE.

U bloccu di l'utilizatori chì l'età ùn pò micca esse verificata durà finu à u 15 di ferraghju. Finu à tandu, TikTok, o piuttostu u so creatore, a cumpagnia chinesa ByteDance, deve rispettà a DPA.

Un portavoce di TikTok ùn hà micca dettu cumu a cumpagnia risponde à e dumande di l'autorità taliane. Solu hà enfatizatu chì a sicurità hè una "priurità assoluta" per l'app è chì a cumpagnia ùn permette micca alcun cuntenutu chì "supporta, prumove o glurifica un cumpurtamentu inseguru".

U più lettu d'oghje

.