Chiudi annunziu

Si dice chì Samsung travaglia in almenu dui mudelli smart watch, chì ellu prisentarà à u so prossimu avvenimentu Unpacked. Avà, i rapporti anu ghjuntu in l'onda chì almenu un mudellu hà un sensoru capace di monitorà i livelli di zuccaru in sangue di l'utilizatori, chì seria estremamente utile per i diabetici.

Sicondu i fonti di sti rapporti, u mudellu di watch chì offre u novu sensoru di salute puderia ghjunghje in u mercatu cum'è Galaxy Watch 4 o Galaxy Watch Attivu 3.

In generale, i mudelli di serie Galaxy Watch a Watch L'Attivi sò quasi identici, l'unica diferenza hè chì l'orologi di a seconda serie citata utilizanu una lunetta rotante fisica, mentri l'orologi di u primu utilizanu una lunetta virtuale (toccu).

Mentre ùn hè micca chjaru à questu puntu cumu esattamente u sensoru puderia travaglià, à ghjudicà da l'avvenimenti passati, puderia utilizà una tecnica chjamata spettroscopia Raman. Esattamente un annu fà, a divisione di Samsung Electronics è l'istituzione di ricerca di u giant tecnologicu Samsung Advanced Institute of Technology in cuuperazione cù l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts anu annunziatu u sviluppu di un metudu non invasivu di monitorà i livelli di glucose chì usa a tecnica citata.

In termini laici, un sensoru basatu in spettroscopia Raman usa laser per identificà a cumpusizioni chimica. In pratica, sta tecnulugia duveria permette una misurazione precisa di u zuccheru in sangue senza bisognu di punchjà u dettu di u paziente.

U prossimu avvenimentu Samsung Unpacked deve esse fattu in l'estiu.

U più lettu d'oghje

.