Chiudi annunziu

Comu sapete da a nostra notizia precedente, Samsung travaglia cù AMD in una nova generazione di chipsets Exynos cù u chip graficu di l'ultimi. Semu l'ultima volta anu infurmatu, chì "next-gen" Exynos puderia esse nantu à a scena prima di l'espertu, è avà i rapporti anu ghjuntu in l'onda di i media coreani chì dicenu avè ottenutu i primi risultati di riferimentu di unu di elli. Da elli segue chì l'Exynos senza specificazione di a prossima generazione batte literalmente u chip emblematicu di Apple A3 Bionic in l'area di gràfiche 14D.

U rendiment di u novu Exynos hè statu specificamente misuratu in u benchmark GFXBench. I risultati sò i seguenti: pruvati iPhone U 12 Pro hà puntuatu 3.1 FPS in a prova Manhattan 120, 79,9 FPS in a prova Aztec Ruins (parametri normali), è 30 FPS in a prova Aztec Ruins in paràmetri di dettagli elevati, mentri l'Exynos senza nome hà puntuatu 181,8, 138,25 è 58 FPS. In media, i chipsets Samsung è AMD eranu più di 40% più veloci.

In ogni casu, deve esse nutatu à questu puntu chì a fonti media coreana ùn hà micca sparte una maghjina per sustene questi numeri, cusì i risultati deve esse pigliatu cù un granu di salinu. In ogni casu, indicanu chì a migliione annantu à e generazioni precedenti di Exynos in termini di grafica puderia esse grande. À u mumentu, però, ùn tiraremu micca cunclusioni premature è preferimu aspittà per più benchmarks chì cunfirmà o spruvà un tali aumentu di rendiment. Ùn ci vole à scurdà chì u prossimu Exynos cumpete cù u novu chip A15 Bionic d'Apple (hè un nome non ufficiale).

U più lettu d'oghje

.