Chiudi annunziu

Samsung ùn faci micca solu smartphones "classici", a so gamma di smartphones robusti hè ancu populari Galaxy XCover. Avà, u so novu mudellu codenamed SM-G5F apparsu in u benchmark Geekbench 525. Apparentemente si tratta Galaxy U XCover 5, chì hè statu speculatu per qualchì tempu cum'è u prossimu telefunu in a serie.

In u benchmark, u smartphone hà puntuatu 182 punti in a prova di un core, è 1148 punti in a prova multi-core. L'app populari di seguimentu di u performance hà ancu revelatu chì u suppostu Galaxy L'XCover 5 serà alimentatu da un chip Exynos 850 di fascia bassa, hà 4 GB di RAM è correrà Androidu 11. A dimensione di a memoria interna hè scunnisciutu à questu tempu, cunziddi l'ultimu mudellu di a serie - Galaxy XCoverPro - ma pudemu assume chì serà almenu 64 GB.

In cunsiderà questu è altri mudelli di a serie robusta, pudemu ancu aspittà chì u dispusitivu hà una prutezzione di l'acqua è di polvera chì risponde à i normi militari (i mudelli precedenti anu specificamente u standard militare US MIL-STD-810G), è una bateria rimpiazzabile. U supportu di a rete 5G hè ancu prubabile.

À questu tempu, ùn hè micca cunnisciutu quandu u presuntu prossimu rapprisentante di a serie puderia esse presentatu, ma ùn pare micca esse in i mesi à vene.

U più lettu d'oghje

.