Chiudi annunziu

U chipset Exynos 990 chì hè stata utilizata in i telefoni di punta di Samsung Galaxy S20, affruntatu critichi l'annu passatu per un rendimentu poviru sottu a carica à longu andà. U giant tecnologicu hà prumessu chì u novu chip Exynos 2100 offre un rendimentu più altu è assai più stabile cumparatu cù questu. Avà un paragone di sti chipsets in u popular ghjocu Call of Duty: Mobile hè apparsu in YouTube. L'Exynos 2100 era previsiblemente u vincitore di a prova, ma ciò chì hè impurtante hè chì a so prestazione era assai più coherente, cù un cunsumu d'energia è una temperatura più bassu.

L'obiettivu di a prova era di sapè cumu l'Exynos 2100 funziona in paragunà à u so predecessore in carica à longu andà. Youtuber hà ghjucatu u ghjocu Galaxy S21 Ultra a Galaxy S20 +, è à un dettagliu assai altu. Risultatu ? L'Exynos 2100 hà ottenutu una media di 10% più altu di frame rates di l'Exynos 990. Questu ùn pò micca esse una grande vittoria, ma hè impurtante nutà chì u novu Exynos hà realizatu assai più cunsistenti - a diffarenza trà u minimu è u massimu di frame rate. era solu 11 FPS.

L'Exynos 2100 hà ancu cunsumatu menu putenza cà l'Exynos 990 in a prova, chì significa chì u chip più recente hà un rendimentu più stabile, una efficienza energetica più alta è una temperatura più bassa. Dunque pare chì Samsung hà rializatu a prumessa di un rendimentu più altu è sopratuttu più stabile di u novu chip flagship. In ogni casu, serà sempre necessariu per l'Exynos 2100 per cunfirmà a migliione prometente ancu in altri ghjochi.

U più lettu d'oghje

.