Chiudi annunziu

Cum'è a maiò parte di i fan di Samsung sò sicuru di sapè, Galaxy S21 Ultra hè u solu mudellu di a nova serie flagship Galaxy S21, chì vanta un supportu di freccia di rinfrescante 120Hz à a risoluzione massima di u screnu. Tuttavia, finu à avà, nimu, eccettu a divisione Samsung Display di Samsung, sapia chì u novu Ultra puderia vantarà - u primu in u mondu - un novu display OLED di risparmiu d'energia.

Samsung Display dichjara chì u so novu pannellu OLED di risparmiu d'energia v Galaxy U S21 Ultra riduce u cunsumu di energia finu à u 16%. Questu dà à l'utilizatori di u telefuninu un pocu di tempu extra prima di avè bisognu di carica di novu.

Cumu a cumpagnia hà rializatu questu? In e so parolle, sviluppendu un novu materiale urganicu chì hà "dramaticamente" migliurà l'efficienza luminosa. Questu hè impurtante perchè i pannelli OLED, à u cuntrariu di i display LCD, ùn necessitanu micca retroilluminazione. Invece, i culori sò creati quandu un currente elettricu passa per una materia urganica autoluminosa. L'efficienza mejorata di stu materiale migliurà a qualità di a visualizazione per migliurà a prestazione di a so gamma di culori, visibilità esterna, cunsumu d'energia, luminosità è HDR. Questa migliione hè fatta pussibule da u fattu chì cù i novi pannelli, l'elettroni scorri più veloce è più faciule à traversu i strati organici di u screnu.

Samsung Display hà ancu vantatu chì attualmente detene più di cinque mila patenti ligati à l'usu di materiali organici in display.

U più lettu d'oghje

.