Chiudi annunziu

Appena un ghjornu dopu u smartphone di Samsung per a classe più bassa Galaxy L'A02 hè statu certificatu da l'autorità di telecomunicazioni tailandese NBTC, u giant tecnologicu sudcoreanu l'hà lanciatu in silenziu in u paese. U grande display è a vita di a bateria vi attraeranu.

Galaxy L'A02 hà avutu un display Infinity-V cù una diagonale di 6,5 inch (micca 5,7 inch, cum'è speculatu prima), risoluzione HD + (720 x 1520 px) è un quadru di fondu relativamente prominente. Hè alimentatu da un chipset quad-core MediaTek MT6739W, chì hè cumplementatu da 2 o 3 GB di memoria operativa è 32 o 64 GB di memoria interna (espansibile finu à 1 TB).

 

A camera hè duale cù una risoluzione di 13 è 2 MPx, mentre chì u sicondu sensore serve cum'è una camera macro. Hè capace di registrà video in risoluzione Full HD à 30 fps. A camera frontale hà una risoluzione di 5 MPx. Un jack 3,5 mm hè parte di l'equipaggiu.

U telefunu hè un software custruitu nantu Androidper 10 è a superstruttura One UI 2.0, a bateria hà una capacità di 5000 mAh. Hè carricu via u portu microUSB avà assai lento, chì Samsung sfurtunatamenti usa sempre in i so mudelli di classi più bassu.

Serà dispunibule in culori neru, blu, rossu è grisgiu è serà vendutu in Tailanda per 2 baht (circa 999 curone) - per u mumentu ùn hè micca cunnisciutu quandu. Hè previstu d'arrivà in altri mercati dopu.

U più lettu d'oghje

.