Chiudi annunziu

Sè vo aspittà à avè un novu telefonu flagship da Samsung Galaxy S21 (Va in vendita da u venneri) aghjurnà in silenziu in u sfondate mentre assistite à altre attività, avemu qualchì cattiva nutizia per voi. Sicondu u canali di YouTube Questu hè Tech Today, a nova serie ùn sustene micca a funzione di l'aghjurnamenti Seamless di Google.

Installazione di l'aghjurnamenti nantu à i telefoni smartphones di a serie Galaxy S21 hè dunque postu "postaru" - i.e. l'utilizatore hà bisognu di riavvia u dispusitivu è aspittà uni pochi di minuti per a stallazione à compie. Questu pò sembrà un metudu assai anticu di installà l'aghjurnamenti oghje, per quessa Google digià in 2016 cum'è parte di Androidin 7.0 hè ghjuntu cù una funzione di "aghjurnamentu liscia".

À u mumentu, ùn hè micca chjaru perchè Samsung ùn sustene micca sta funzione nantu à i so novi flagships. In ogni casu, forsi serà ligatu à a memoria interna. "L'aghjurnamenti lisci" occupanu circa 3GB per a necessità di creà una partizione secundaria nantu à l'almacenamiento, è Samsung pò esse riluttante à sparte quellu spaziu, soprattuttu chì a nova linea ùn manca un slot per a carta microSD.

Google hà previstu di implementà a funzione à Androidu 11 cum'è u predefinitu per tutti i pruduttori di smartphones chì utilizanu u so OS. Tuttavia, in u documentu Android Documentu di Definizione di Compatibilità chì elenca i requisiti chì i dispositi devenu esse cumpatibili cù l'ultima versione Androidu, a funzione ùn cumparisce micca. Google ùn hà micca inclusu in u documentu per via di a pressione di certi fabricatori (Samsung era probabilmente trà elli). À u cuntrariu, cumpagnie cum'è LG, Motorola o OnePlus duveranu esse interessatu in questu.

U più lettu d'oghje

.