Chiudi annunziu

Ùn hè ancu ferraghju, è Samsung hà digià cuminciatu à lancià l'aghjurnamentu di sicurezza di ferraghju. Tuttavia, cuntinueghja solu a tradizione recente di liberà novi patch di sicurezza per i so dispositi uni pochi di ghjorni in anticipu. I primi destinatari di a nova aghjurnazione sò i telefoni di a serie di punta di l'annu passatu di u giant tecnologicu. Galaxy S20. À u mumentu, parechji paesi in Auropa sò ricivutu.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware G98**XXS6CUA8 è hè avà dispunibule per l'utilizatori di serie Galaxy S20 in Germania, Austria, Svizzeracarsku, Paesi Bassi, Danimarca, Norvegia, Svezia, Spagna, Italia, Romania, Bulgaria è Gran Bretagna. Cum'è l'aghjurnamenti precedenti, questu duveria ancu esse lanciatu in altri paesi prestu - vale à dì in pochi ghjorni.

L'aghjurnamentu porta solu u patch di sicurezza di ferraghju, nunda di più, è per u mumentu ùn si sà micca chì vulnerabilità risolve (ma duvemu sapè in i ghjorni à vene, cum'è cù i patch passati).

Sè vo site u pruprietariu Galaxy S20, Galaxy S20+ o Galaxy S20 Ultra è site in unu di i paesi citati sopra, pudete verificà a dispunibilità di a nova aghjurnazione in una manera familiare, vale à dì, aprendu u menu. Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccu l'opzione Scaricate è installate.

U più lettu d'oghje

.