Chiudi annunziu

Aghjurnà cù Androidem 11 è a superstruttura d'utilizatore One UI 3.0 custruita annantu à questu, u smartphone hà avà cuminciatu à riceve. Galaxy Nota 10 Lite. Include u patch di sicurità di ghjennaghju.

À u mumentu, a nova aghjurnazione chì porta a versione di firmware N770FFU7DUA8 hè distribuitu in Francia, ma cum'è cù l'aghjurnamenti previ, deve sparghje in altri paesi in i ghjorni à vene. Cum'è sempre, pudete verificà a so dispunibilità aprendu u menu Settings, scegliendu l'opzione Actualizazione di u software è toccu l'opzione Scaricate è installate.

 

Questu hè u primu aghjurnamentu maiò di u sistema Galaxy Nota 10 Lite da u so lanciu esattamente un annu fà. Comu si pò ricurdà, Samsung hà prumessu l'estate scorsa chì i so flagships, cuminciendu cù u Galaxy S10 ricevenu trè generazioni novi Androidu, chì significa chì utilizatori Galaxy Nota 10 Lite pò ancu aspetta un aghjurnamentu cù Androidem 12 a Androidin 13.

Solu per rinfriscà a vostra memoria - Android 11 porta nutizie cum'è bolle di chat, permessi una volta, un widget separatu per a riproduzione di media o a sezione di cunversazione in u pannellu di notificazione, è in One UI 3.0 hè, per esempiu, una interfaccia d'utilizatore riprogettata, widgets migliorati nantu à u screnu di serratura. è sempre in visualizazione, megliu opzioni per i paràmetri di u teclatu, DeX wireless o stabilizazione di càmera mejorata.

U più lettu d'oghje

.