Chiudi annunziu

Samsung hà intenzione di fucalizza più nantu à l'acquisizioni in i prossimi trè anni per difende l'assaltu di e marche rivali è spinta a so crescita futura. I rapprisentanti di u giant tecnulugicu sudcoreanu anu citatu questu durante una teleconferenza cù l'investituri. In a listessa occasione, avianu prisintatu i risultati finanziarii di a cumpagnia per l'ultimu quartu di l'annu passatu.

L'ultima acquisizione maiò di Samsung hà fattu in 2016, quandu hà compru u giant americanu in u campu di l'audio è i veiculi cunnessi HARMAN International Industries per 8 miliardi di dollari (circa 171,6 miliardi di corone).

Altri giganti di chip anu digià annunziatu i so ultimi acquisti maiò l'annu passatu: AMD hà compru Xilinx per $ 35 miliardi (circa CZK 750,8 miliardi), Nvidia hà compru ARM Holdings per $ 40 miliardi (pocu sottu à CZK 860 miliardi) è SK Hynix hà acquistatu a so attività SSD da Intel per $ 9 miliardi (circa CZK 193 miliardi).

Comu hè cunnisciutu, Samsung hè attualmente u numeru unu in i segmenti di memoria DRAM è NAND, è basatu annantu à questu, l'analista aspettanu chì a so prossima grande acquisizione sia una sucietà da u settore di i semiconduttori è di u chip logicu. L'annu passatu, a cumpagnia hà annunziatu ch'ella vole diventà u più grande fabricatore di semiconduttori in u mondu per u 2030 è mette da parte 115 miliardi di dollari (pocu menu di 2,5 trilioni di corone) per questu scopu. Hà ancu ellu pianificatu di custruisce a so pianta di fabricazione di chip di punta in i Stati Uniti.

U più lettu d'oghje

.