Chiudi annunziu

Samsung hà decisu di entre in u campu di podcast è popularizà a tecnulugia à u publicu generale attraversu sta piattaforma. U so primu podcast hè chjamatu On/Off Powered by Samsung è hè moderatu da l'attore Lukáš Hejlík. Pudete stà à sente nantu à e piattaforme Spotify, Apple, PodBean, Google è YouTube.

U prughjettu hà debutatu l'annu passatu in Slovacchia, induve l'entrevista sò moderate da u famosu YouTuber Sajfa (nomu veru Matej Cifra). L'attore Lukáš Hejlík hè diventatu l'ospite di i podcasts cechi, è da questu annu hè ancu l'imbasciadore di a marca Samsung per i dui paesi. U podcast hè trasmessu ogni duie simane, è l'agenza di cumunicazione slovacca Sesame hè daretu à u so cuncettu, dramaturgia è pruduzzione.

 

"Avemu decisu di lancià Podcasts On/Off Powered by Samsung dopu assai cunsiderazione, postu chì solu un gruppu selezziunatu di rispondenti ascolta stu tipu di media. Avemu u scopu di parlà di a tecnulugia in modu micca tecnicu, postu chì si tratta di u publicu generale è appartene à u mondu di ogni ghjornu. À u listessu tempu, pigliemu a piattaforma cum'è un altru canale di cumunicazione cù i nostri clienti è utilizatori attuali o futuri, è ancu i dilettanti di a tecnulugia. Credu chì u nostru novu podcast truverà assai ascoltatori chì amparanu più nantu à l'innuvazioni è i gadgets attuali in una manera diversa da solu da i media specializati ". disse Tereza Vránková, direttrice di marketing è cumunicazione in Samsung Electronics Czech and Slovak.

I primi invitati di u podcast eranu, per esempiu, u vlogger di viaghju Martin Carev, autore di u libru The End of Procrastination Petr Ludwig o food blogger Karolína Fourová. Hejlík parla cù i so invitati nantu à u so travagliu, i temi attuali è, l'ultimu, ma micca menu, cumu utilizà in modu efficace e tecnulugia novi in ​​pratica.

Pudete sente u podcast nantu à e piattaforme nirvana, Apple, SubBean, Google i YouTube.

U più lettu d'oghje

.