Chiudi annunziu

Magic: The Gathering hè u ghjocu di carte di cummerciale più successu in a storia, senza dubbitu. Finu à pocu tempu, però, hà fiascatu à sfruttà u so enormu putenziale in forma elettronica. Un equivalenti digitale di "magi" dopu à l'altru hè stata impannillata in i prublemi, ch'ella sia una traduzzione imprecisa di reguli cumplessi o a necessità di pagà una valuta dura per i carte fatti di zeri è uni. Tuttavia, Magic: The Gathering Arena hà spazzatu questi prublemi fora di a tavula, chì hà dimustratu nantu à l'urdinatori per quasi dui anni chì hè pussibule di presentà u ghjocu à i putenziali attori in una forma chì hè piacevule per elli è per i sviluppatori è l'investituri. . Arena hà avà ricevutu u so portu mobile, chì pudete pruvà in accessu anticipatu nantu à i telefoni selezziunati cù Androidin.

Cù a so entrata in i telefoni cellulari, Magic: The Gathering puderia cusì cumincià à cumpete cù a cumpetizione digià sperimentata in a forma di Hearthstone, chì hà successu per parechji anni, o i più recenti Legends of Runeterra. In ogni casu, u fattu chì pudete inizià u ghjocu in accessu anticipatu cù a guaranzia di u sviluppatore parla contru l'espansione di massa in solu uni pochi di telefoni. A lista di i dispusitivi pò esse truvata in l'imagine sottu.

Tuttavia, in più di i telefoni mintuvati, l'appiecazione deve ancu travaglià in altri dispositi simili putenti. Arena hè notu per i so prublemi di prestazione in PC, cù u ghjocu chì corre in una serie di bug cù ogni novu set. Spergu chì a versione mobile si alluntanassi di sta tradizione. Pudete l'applicazione scaricamentu gratuitu nantu à Google Play.

U più lettu d'oghje

.