Chiudi annunziu

Samsung hà recentemente investitu assai in a so attività di semiconduttori per cumpete megliu cù u più grande chipmaker di u mondu, TSMC, è, se pussibule, superà in l'anni à vene. TSMC hè attualmente incapace di risponde à a dumanda estremamente alta, cusì l'imprese tecnologiche sò sempre più volte versu Samsung. U giant di processore AMD hè dettu chì hè in una situazione simili, è sicondu i rapporti da a Corea di u Sudu, cunsidereghja avè i so processori è i chips grafichi pruduciutu da u giant tecnologicu sudcoreanu.

I centri di pruduzzione di TSMC sò attualmente à pocu pressu "spin". Resta u so più grande cliente Apple, chì presuntamente hà riservatu quasi tutta a capacità di e linee 5nm cun ella in l'estiu di l'annu passatu. Hè suppostu, chì Apple hà ancu "afferrarà" per ellu stessu a capacità considerableu di u so prucessu 3nm.

TSMC gestisce avà tutti i prudutti di AMD, cumpresi i processori Ryzen è APU, carte grafiche Radeon, è chips per cunsole di ghjocu è centri di dati. In una situazione induve e linee di TSMC ùn ponu micca risponde à l'alta dumanda, AMD hà bisognu di assicurà una capacità di produzzione supplementaria per ùn avè micca affruntà una eventuale disrupzione in l'offerta di i so prudutti d'alta dumanda. Avà, sicondu i media di Corea di u Sudu, cunsiderà avè a maiò parte di processori, chips APU è GPU fabbricati in fabbriche Samsung. S'ellu era veramente u casu, AMD puderia esse a prima cumpagnia à aduprà u prucessu 3nm di Samsung.

I dui giganti tech sò digià travagliatu inseme, on chip graficu, chì serà utilizatu da i futuri chipsets Exynos.

U più lettu d'oghje

.