Chiudi annunziu

In l'anni 1980, i ghjochi di avventura basatu in testu fiuriscenu nantu à l'urdinatori è e prime cunsole di casa. U precursore di u generu di avventura di cliccà sempre più populari si basava solu nantu à a parolla scritta è, in certi casi, uni pochi d'imaghjini statichi per cuntà a storia è immerse i ghjucatori stessi. Di sicuru, u generu di testu hè statu superatu cù u tempu è hà fattu u modu per i ghjochi più ricchi di gràficu, ma pare chì hà avutu una piccula rinascita in i telefoni smartphones. A prova hè u novu ghjocu Black Lazar, chì usa u mudellu di avventure di testu è l'avvicina à i tendenzi attuali.

Black Lazar da Pleon Words Studio (creatu da un unicu sviluppatore) conta a storia di un detective lugubri chì si implica in un grande casu. U so compitu durante u ghjocu serà di mette daretu à un grande capu di crimine. Tuttavia, e so decisioni è soprattuttu u so passatu problematicu pò impediscenu di fà cusì. Duranti a so ricerca, u caratteru principale viaghjarà in u mondu è, in più di scuntrà caratteri interessanti, averà ancu flashbacks di u so passatu.

U script di u ghjocu puderia cumpiendu più di cinque centu pagine, è u studiu prumetti chì e decisioni chì fate durante u ghjocu facenu Black Lazar infinitamente replayable. Pleon Words cumplementa a storia estensiva cù più di centu vinti immagini animate, numerosi effetti sonori è musica originale. Sè vo site interessatu in sta variazione nantu à un generu inusual, pudete ottene da Google Play scaricate gratuitamente.

U più lettu d'oghje

.