Chiudi annunziu

Samsung era a seconda marca di smartphone più grande in India in l'ultimu trimestre di l'annu passatu. Hè furnitu 2 milioni di telefuni à u mercatu lucale, chì rapprisenta una crescita annu di 9,2%. A so cota di mercatu era 13%.

Paragunatu à l'altri, u mercatu di smartphone indianu hè specificu in quantu hè quasi cumplettamente dominatu da e marche chinesi. U primu in u ranking hè statu Xiaomi per un bellu pezzu, chì hà speditu 12 milioni di smartphones in l'ultimu trimestre, 7% più cà in u stessu periodu di l'annu passatu, è hà avutu una parte di 27%.

Vivo hà finitu in u terzu postu cù 7,7 milioni di smartphones è una cota di mercatu di 18%, Oppo in quartu postu cù 5,5 milioni di smartphones è una parte di 13%, è i primi cinque sò arrotondati da Realme, chì hà furnitu 5,1 milioni di smartphones à u mercatu. ci è a so parte era 12%. A più grande crescita annu di i primi cinque hè stata registrata da Oppo, da 23%.

I spedizioni totali in u periodu in quistione ammontavanu à 43,9 milioni di smartphones, chì rapprisenta un aumentu annu di 13%. Era tandu 144,7 millioni per tuttu l'annu passatu, 2% menu cà in 2019. Per d 'altra banda, i fabricatori anu sappiutu di furnisce 100 milioni di telefuni à u mercatu indianu per a prima volta in a seconda mità di l'annu.

Sicondu Counterpoint Research, Samsung hà assicuratu u 2u postu in u mercatu indianu principarmenti per mezu di a prumuzione attiva di i canali di vendita in linea, chì anu aumentatu significativamente a popularità di i telefoni di serie. Galaxy AA Galaxy M.

U più lettu d'oghje

.