Chiudi annunziu

Parechji segmenti di u mercatu sò stati affettati duramente da a pandemia di coronavirus, ma Samsung pò stà tranquillu. Grazie à a distanza sociale è à una crescita di a dumanda di strumenti di travagliu da casa è di apprendimentu à distanza, hà vistu profitti aumentati in u 3u è u 4u trimestre di l'annu passatu. U giant tecnologicu ùn hà micca solu furnitu chips di memoria è almacenamiento per l'urdinatori, laptops è servitori à i magazzini, ma ancu milioni di tablette.

Samsung hà speditu 9,9 milioni di tablette durante l'ultimu trimestre, in crescita di 41% annu annu, è hà avutu una cota di mercatu di 19%. In u periodu in quistione, era u 2u più grande fabricatore di tablette in u mondu. Era u numeru inequivocabile in u mercatu Apple, chì hà speditu 19,2 milioni di tablette à i magazzini è hà avutu una parte di 36%. Hè ancu crisciutu significativamente annu à annu, da esattamente 40%.

In u terzu postu era Amazon, chì hà furnitu 6,5 milioni di tablette à u mercatu è a so parte era 12%. A quarta pusizione hè stata presa da Lenovo cù 5,6 milioni di tablette è una parte di 11%, è i primi cinque più grandi pruduttori sò arrotondati da Huawei cù 3,5 milioni di tablette è una parte di 7%. Lenovo hà registratu a più grande crescita annu - 125% - mentre chì Huawei era l'unicu à signalà una calata di 24%. In totale, i pruduttori anu furnitu 4 milioni di tablette à u mercatu in u 2020u trimestre di u 52,8, chì hè 54% più annu à l'annu.

Samsung hà liberatu diverse tablette in u mondu l'annu passatu, cumpresi quelli high-end Galaxy Tabulazione S7 è Tab S7 + è ancu mudelli assequibili cum'è Galaxy Tab A7 (2020). Quist'annu, duverebbe presentà un successore à i primi pasticchi citati o un budget Galaxy Tab A 8.4 (2021).

U più lettu d'oghje

.