Chiudi annunziu

Samsung durante a presentazione di a nova serie flagship Galaxy S21 hà annunziatu una cullaburazione ampliata cù Google, facendu alcuni di i servizii di u giant tecnologicu americanu una parte nativa di l'interfaccia d'utilizatore One UI di u giant sudcoreanu. Nant'à i dispositi One UI 3.1, u lettore di Google Discover Feed hè dispunibule cum'è alternativa, è l'"app" di Google News pò esse scaricata da Google Play Store è eseguite cum'è l'app predeterminata. Avà un menu hè apparsu in l'ultima versione di a superstruttura Androidu 11 per cuntrullà i dispositi intelligenti di casa.

In a superstruttura One UI 3.0, Samsung hà introduttu u so propiu - da l'applicazione SmartThings - menu per cuntrullà a casa intelligente, è cù a versione 3.1, hà allargatu sta opzione à i dispositi cumpatibili cù l'assistente vocale di Google. In u menù di paràmetri rapidu, pudete accede à u cuntrollu di a casa intelligente clicchendu u buttone "Dispositivu" è selezziunate l'elementu Google Home da u menù drop-down. L'utilizatore pò cambià facilmente trà Google Home è SmartThings in u stessu menu.

A nova funzione hè attualmente limitata à i dispositi cù One UI 3.1, chì sò telefoni in a gamma Galaxy S21 è tablette Galaxy Tabulazione S7 a Galaxy Tab S7+. In e settimane dopu, altri dispositi chì ricevenu un aghjurnamentu à l'ultima versione di a superstruttura duveranu riceve.

U più lettu d'oghje

.